Inlägg: 1615909
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
eltifoso: Som väntat går ni mot fyra raka ni är ett mycket bättre lag än vad Brynäs är!
Sv: Kul men.....
eltifoso:Nu Jocke går vi ut och raggar lite älgar och bjuder upp dem till dans till tonerna av Sven-Ingvars.
Trots den hysteriska turstarten har det hänt allt för många gånger iår att de har tappat det nu var det bara milimeter ifrån.
Nästa match blir tuffare får hoppas att det blir hyfst rent spel då det finns en överhängande risk att de skickar in några betydelselösa med uppgift att skada.
Men nästa match ser nog annorlunda ut, då om någon gång kommer nog duktiga Brynäs ut med rejäl revanschlusta
Kommer bli en riktigt svår nöt att knäcka