Inlägg: 1616972
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
eltifoso: ja just.. Seniorerna har ju match också.. Hörde att en tavla föranledde 2-0 till det gästande laget
Men 3-1 i matcher trots bortaplansfördel och ett obefintligt powerplay smakar trots allt gott
Än är vi inte utslagna trots alla belackare runtom i landet
Men 3-1 i matcher trots bortaplansfördel och ett obefintligt powerplay smakar trots allt gott
Än är vi inte utslagna trots alla belackare runtom i landet
Hoppet står kvar till j20 som fortsatt är kvar i racet