Inlägg: 1617004
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
eltifoso: J 18 och seniorerna förlorade båda rättmätigt och väntat ikväll
För inte trodde väl ens någon att det skulle sluta 4-0 i matcher mellan två jämna lag?
Nya tag nästa match 3-1 är ett härligt utgångsläge efter fyra matcher
Trevlig helg på er
För inte trodde väl ens någon att det skulle sluta 4-0 i matcher mellan två jämna lag?
Nya tag nästa match 3-1 är ett härligt utgångsläge efter fyra matcher
Trevlig helg på er
Men 3-1 i matcher trots bortaplansfördel och ett obefintligt powerplay smakar trots allt gott
Än är vi inte utslagna trots alla belackare runtom i landet