Inlägg: 1617043
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
eltifoso: Vi får räkna med att det kommer stå 3-2 efter kvällens match allt annat är en praktsensation sedan får hoppas på match 6 i LLA.
För inte trodde väl ens någon att det skulle sluta 4-0 i matcher mellan två jämna lag?
Nya tag nästa match 3-1 är ett härligt utgångsläge efter fyra matcher
Trevlig helg på er