Inlägg: 1618311
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
mattias - 74: kul för honom att lira med bror sin
Leksand kommer nog som brukligt gå bra i mästarcupen, utropa sig som guldfavoriter få hyfsat i serien och sen vika ner sig som vanligt
Ha en trevlig golfsäsong
Leksand kommer nog som brukligt gå bra i mästarcupen, utropa sig som guldfavoriter få hyfsat i serien och sen vika ner sig som vanligt
Ha en trevlig golfsäsong
Sv: Kul men.....
mattias - 74: "Connollys" ??
Har Conolly en okänd tvilling som också är på väg till Leksand?
Inte ens namnet kan murvlarna få rätt.
Pinsamt...
Har Conolly en okänd tvilling som också är på väg till Leksand?
Inte ens namnet kan murvlarna få rätt.
Pinsamt...
Svanru:
Rykterna verkade stämma.