Inlägg: 1618325
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
eltifoso:
Spelar inte golf, grillar och dricker pilsner istället på sommaren. Ha en bra grillsäsong ;)
Spelar inte golf, grillar och dricker pilsner istället på sommaren. Ha en bra grillsäsong ;)
Leksand kommer nog som brukligt gå bra i mästarcupen, utropa sig som guldfavoriter få hyfsat i serien och sen vika ner sig som vanligt
Ha en trevlig golfsäsong