+ 3
Inlägg: 1971149
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Bara att erkänna att jag inte oväntat kände Ulfven sämre än ni själva även om det känns konstigt att ni släpper semin till Djurgårn efter att ha krossat dem två matcher i rad. Nå, då tar vi sommar och njuter annat fram till vi hörs nästa säsong!
+ 1
Lägg därtill serieseger och en charmig offensiv som hela hockey-Sverige pratar om, utom några få skadeglada som
Skriver här iofs 😂
Att det sen inte räckte hela vägen till final är sånt som händer (fråga Hv- Linköping - Luleå- saik- Växjö - Brynäs eller ngt annat lag)
Grattis Dif till finalplatsen, och lycka till där mot Frölunda.
Nu ska det firas påsk i lugn och ro