eltifoso: Bara att erkänna att jag inte oväntat kände Ulfven sämre än ni själva även om det känns konstigt att ni släpper semin till Djurgårn efter att ha krossat dem två matcher i rad. Nå, då tar vi sommar och njuter annat fram till vi hörs nästa säsong!
+ 1