Inlägg: 1971218
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Boom👊 Ville Leskinen ville hit
Inget nyförvärv man skrattar bort, sen tidigare får vi ju dessutom hem Ejdsell🙌
Inget nyförvärv man skrattar bort, sen tidigare får vi ju dessutom hem Ejdsell🙌
+ 1
Detta känns som ett lagom kliv gentemot förra säsongens kvartsfinalrespass, Dif var ju faktiskt i semi förra året och tog även de ett kliv uppåt
Så prognosen blir väl final för oss nästa år, särskilt om några av ryktena över nyförvärv slår in😎
Over and out för denna gång, finallagen får sköta sig själva, kommer inte ens gissa utgången, men kan säga som såhär, vis av erfarenhet så blir man fan inte gladare av ett silver än respass i en semi. Så jag beklagar på förhand till de supporters som kommer torska finalen