Inlägg: 1996076
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Laguppställning ute för Färjestad nu. Ser att Ryno lämnar bänken för att centra fjärdelinan. Ja det kanske är bra.
Dock är det de tre första kedjorna som hoppet står till gällande produktionen framåt
Skönt med tre kedjor att lita på
1: Lindqvist- rydahl - Lilliz
2: J Olofsson - Kärki - Leskinen
3: Ejdsell - Linus J - Åslund
Game on, nu åker jag till arenan
Dock är det de tre första kedjorna som hoppet står till gällande produktionen framåt
Skönt med tre kedjor att lita på
1: Lindqvist- rydahl - Lilliz
2: J Olofsson - Kärki - Leskinen
3: Ejdsell - Linus J - Åslund
Game on, nu åker jag till arenan
Motståndare i eftermiddag är starka Luleå, under legenden Bulans ledning.
Vet inte vad man ska tro om möjligheter till poäng. Luleå spelar ofta kompakt både framåt och bakåt, samt att deras spelare ligger väldigt nära max i prestation
Kombinera detta med en vass målis, så inser vi nog att det blir inte någon målrik match detta tyvärr som vi vant oss med denna säsong när de grönvita hjältarna lirar.
Men sport är sport och allt kan hända, vi har trots allt poängligan etta och tvåa kamperandes i hemmalaget, så hoppet överger mig inte ännu.
Oavsett vilket blir det en trevlig stund i arenan och jag är tacksam över möjligheten att kunna vara på plats
Senare ikväll är det ett viktigt bottenmöte då pånyttfödda Brynäs spelar borta mot absoluta jumbon Växjö, den matchen bör gävlelaget ta väl?