Inlägg: 1996110
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: 2-3 inför sista och som matchen utspelat sig känns det helt ok. Underläget hade nog kunnat var ngt mål större utan protester från min sida
Vi får som vanligt hoppas och förlita oss på offensiven i sista perioden, då defensiven inte klickat på hela säsongen.
Men först lite kaffe i pausen
Luleå försvara sig och anfaller bra denna dag
Vi får som vanligt hoppas och förlita oss på offensiven i sista perioden, då defensiven inte klickat på hela säsongen.
Men först lite kaffe i pausen
Luleå försvara sig och anfaller bra denna dag
Dock är det de tre första kedjorna som hoppet står till gällande produktionen framåt
Skönt med tre kedjor att lita på
1: Lindqvist- rydahl - Lilliz
2: J Olofsson - Kärki - Leskinen
3: Ejdsell - Linus J - Åslund
Game on, nu åker jag till arenan