Sv: Löfbergs lila är äckligt!
carina: inte ska du skylla FBK:s fina spel o DIF:s osportsliga uppträdande på Löfbergs Lila...precis som om jag skulle säga att jag aldrig mer skulle dricka en Falcon, skulle aldrig falla in i mej =)