Löfbergs lila är äckligt!
215005 · Nästa » Till forumet
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
Jeszica: Så då förstod du helt och hållet innebörden i det jag skrev? Verkade inte så nämligen. Ber om ursäkt om jag tog fel.
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
carina: du jag e stockholmare me, och nej såklart dom inte är osynliga.
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
carina: inte ska du skylla FBK:s fina spel o DIF:s osportsliga uppträdande på Löfbergs Lila...precis som om jag skulle säga att jag aldrig mer skulle dricka en Falcon, skulle aldrig falla in i mej =)
Löfbergs lila är äckligt!
Ännu en förnedring i Karlstad. Jag svär härmed på att jag aldrig ska dricka en kopp löfbergs lila igen. Inte för att jag särskilt ofta gjort det ändå men ännu mindre nu. Allt ont här i världen förknippar jag med den vedervärdiga färgen lila. I hate it!! ;-P
Ps. OK då...gratulerar till 5-1:an =)
Ps. OK då...gratulerar till 5-1:an =)
Men det gör inget, jag menade inget illa med det heller men jag ville bara säga att det var osportligt.