Inlägg: 2322151
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Håller med. Bedrövlig domare. Men fansen söder om oss är såklart enögda, och tycker att alla andra alltid har fel.
Sv: Det tionde guldet
eltifoso:Det är satt i system allt är domarnas fel när det går mot sitt eget lag! Men jag kan trösta dej med att du inte ensam laget norr om Skellefteå skyller alltid på domarna.när det går dåligt
Till sist fick domarna hål på oss och 1-0 på tavlan