eltifoso:Det är satt i system allt är domarnas fel när det går mot sitt eget lag! Men jag kan trösta dej med att du inte ensam laget norr om Skellefteå skyller alltid på domarna.när det går dåligt
Inlägg: 2322176
Svarskommentarer
Sv: Det tionde guldet
Saik-Småland: oj en cyklop har uttalat sig alla ser att dina favoriter filmar och gnyr hela tiden på domarna. Det har lönat sig hitentills dock kunde inte domarna blunda för yxhugget i slutet på perioden. Tack Nygård
+ 1
Sv: Det tionde guldet
+ 1