Inlägg: 2605964
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Varulven: tråkigt att ta ut förluster i förskott låter det som?!
Men visst luktar det förlust, men vi ska spela om det. Färjestad har överraskat förr, inte minst i tisdags borta mot gruvan
Men visst luktar det förlust, men vi ska spela om det. Färjestad har överraskat förr, inte minst i tisdags borta mot gruvan
Är svårt att köra med den taktiken nu som färjestad spelar dock, undrar om Liam är sjuk eller har känningar av skadan igen?
Oroande att Sveriges sämsta hockeytippare på aftonbladet skrev en hyllningskrönika om färjestad i tisdags så är rädd att förlusterna kommer nu.