Inlägg: 2605968
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Jättetråkigt, är en nedärvd försvarmekanism 😅
Ser faktiskt positivt på matchen ikväll för känns som att dom är inne i jäkla flow.
Ser faktiskt positivt på matchen ikväll för känns som att dom är inne i jäkla flow.
Men visst luktar det förlust, men vi ska spela om det. Färjestad har överraskat förr, inte minst i tisdags borta mot gruvan