+ 1
Inlägg: 2697789
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Tråkhockeyn gjorde vinnaren iår igen men Grattis AIK till vinsten. Ni gjorde det vi inte mäktade med att vara bäst när det gäller. Ni har spelare som gjorde allt inte bara tänker på dollar och sweizerfranc.
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Nåt som hela Sverige visste, nu är Expressen med på noterna, Heja Grums
www.expressen.se/nyheter/sverige/stank-i-karlstad-/
www.expressen.se/nyheter/sverige/stank-i-karlstad-/
+ 1
Men just detta kändes enkelt
För klent motstånd, påminde om vår säsong 2002 med poängrekord och svepte slutspelet
Var aldrig nervöst och inte så roligt heller för den delen
Oddsen på Brynäs under slutspelet har varit helt skevt satta , bara att tacka och ta emot
Bra för Clara att fått matchas också
Vi ses i höst