eltifoso: Tråkhockeyn gjorde vinnaren iår igen men Grattis AIK till vinsten. Ni gjorde det vi inte mäktade med att vara bäst när det gäller. Ni har spelare som gjorde allt inte bara tänker på dollar och sweizerfranc.
Inlägg: 2700255
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Jag säger grattis till de som orkade hålla sig vakna under tidernas mest intetsägande finalserien
Var det fjärde guldet?
Det har väl JJ själv typ
Vi ses i höst igen
Var det fjärde guldet?
Det har väl JJ själv typ
Vi ses i höst igen