Inlägg: 2937713
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Man kan ju retas lite med er fbk fölk😂Har tippat före säsongen att Hv och LHC kvalar. Tror att både ni och vi klättrar i tabellen vad det lider.
Men att ni inte klarade av LHC är lite oroande. Lycka till.
Men att ni inte klarade av LHC är lite oroande. Lycka till.
Mina pengar ligger på att han blir kvar säsongen ut
Du tror inte