Inlägg: 2937725
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Treklövern1912: Kul att du oroas
Själv är jag kolugn, tror inte vi åker ur denna säsong heller och tror JJ blir kvar
Själv är jag kolugn, tror inte vi åker ur denna säsong heller och tror JJ blir kvar
Men att ni inte klarade av LHC är lite oroande. Lycka till.