Inlägg: 2982897
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Och så var det roliga över.
Kom nu inte dragandes med att en pinne här skulle vara nån typ av framgång. Normalt ska vi slå det här löjliga bärfislaget, inte minst med tanke på matchbilden. Men inget är normalt den här säsongen.
Kom nu inte dragandes med att en pinne här skulle vara nån typ av framgång. Normalt ska vi slå det här löjliga bärfislaget, inte minst med tanke på matchbilden. Men inget är normalt den här säsongen.
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Omöjligt att säga
Men alla som tyckte Cam skulle bli sämre än JJ ångrar sig nog nu, klasskillnad på spelet
Men alla som tyckte Cam skulle bli sämre än JJ ångrar sig nog nu, klasskillnad på spelet
Tar vi dem 3 mot 3 nu?