Inlägg: 2982956
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
janersa: pinsamt ineffektivt men Janersa en pinne till för att slippa kval nu 11 pinnar.
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Utan straffar hade vi nog tagit dom. Hoppas det blir dom vi möter i åttondelen (om vi nu klarar att ta oss dit)
Sen hoppas jag vi får tillbaka någon av våra viktiga centrar också snart
Helhetsmässigt var vi trots tabelläget klart bättre än DIF på deras hemmarink. Med JJ hade det troligen blivit 4-1 typ. Bra agerat av Wallin, syns att flera spelare har roligare på isen nu.
Synd på oddset bara , spikettan sprack och Djurgården tappade poäng igen på sin hemmaplan
Sen hoppas jag vi får tillbaka någon av våra viktiga centrar också snart
Helhetsmässigt var vi trots tabelläget klart bättre än DIF på deras hemmarink. Med JJ hade det troligen blivit 4-1 typ. Bra agerat av Wallin, syns att flera spelare har roligare på isen nu.
Synd på oddset bara , spikettan sprack och Djurgården tappade poäng igen på sin hemmaplan
+ 1
Kom nu inte dragandes med att en pinne här skulle vara nån typ av framgång. Normalt ska vi slå det här löjliga bärfislaget, inte minst med tanke på matchbilden. Men inget är normalt den här säsongen.