Svanru: Jag har sagt det förut och säger det igen: Slå en pling till Looben och be honom ta ett par rensa upp-säsonger. Börja med kansliet och jobba sedan nedåt. Inga mer ursäkter. Inte ens om vi åker ur kommer nuvarande ledning att rannsaka sig själv.
Inlägg: 2984716
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Vilket menlöst div 5-lag vi var på isen idag. Jag orkar inte bli arg längre, blir bara genuint ledsen.
Cam ser lika uppgiven ut i intervjun nu som JJ i slutet. Ja, vad göra åt eländet?
Cam ser lika uppgiven ut i intervjun nu som JJ i slutet. Ja, vad göra åt eländet?