Inlägg: 2984738
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Helt ärligt. Är Nick Leiverman den sämst värvning vi gjort någonsin? Om han inte gör en Cody Kurran förbättring så ska han bort illa kvickt. Bakom allt bakåt mot SAIK just nu.

Cam ser lika uppgiven ut i intervjun nu som JJ i slutet. Ja, vad göra åt eländet?