eltifoso: Grattis till vinsten, trodde inte att FBK skulle leda med 3-0 och ha sån kontroll. Själv tror jag att Skellefteå får möta Luleå i semifinal. Huvudsaken att inte Robert Jag Skiter I Fansen Olsson inte får ett till SM-guld.
+ 2