Sv: Det elfte Guldet
Kåge: Tack, nej 3-0 var otippat. Vi har inte haft 3-0 i ty slutspel sedan 2011 mot AIK i semin

Men vet att det kan vända fort, Rögle får väl ses som
Favoriter kommande match och tar dom den får de energi till hemmaplan