-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut med psykDansken.
På sikt tror jag det kommer bli riktigt bra med Potter vid rodret!
Bengt Ramen: Absolut och Ronaldo gör sig själv rättvisa på nytt i den här senaste matchen där han gör två mål och bidrar i Portugals offensiva spel även på andra sätt. Pressen han har på sig själv lär dessutom inte vara så enkel att orka bära.
mattias - 74: Skall ändå ge Zlatan i slutet av sin karriär, när han blev mer av en lagspelare. Och började ta mer ansvar över hela plan. Hade han spelat mer så i sin prime så tror jag han lyft en Champions League bucklan faktiskt.
Men absolut, väldigt dryg även nu utanför i tv etc. Synd att han försöker hålla en fasad som han inte behöver. Ok att han körde den approachen när han spelade. Men nu blir det väldigt tröttsamt.
-Sputnik-: Ja verkligen! Så länge han var bättre än alla andra så var ju ego en behållning men numera är det lite tragiskt att se faktiskt. Jättekul för honom att få sätta några kassar i alla fall.
Sen är det ju sjukt imponerande att han gjort mål i sex VM-i rad!!
Bengt Ramen: Och BARA Portugalfansen runt om i hela fotbollsvärlden orkar lyfta blicken en enda millimeter.
Jämförelsevis reagerade jag mycket mer på hur man gjorde det andra målet på frispark som Mendes gjorde. Ett effektivt Portugal gör 3-0 genom #7 i ett friläge som han förstås aldrig missar.