sylf:
Usel insats. Gerrards kort kan jag inte förstå, han är klockrent på bollen och sådana där tacklingar brukar han dela ut titt som tätt men Torres kapning är vedervärdig. Benitez lär få sina fiskar varma om laget förlorar på Torsdag i Frankrike.
LL:
Visst jag håller med dig lite men faktum är att han gör en del sådana här tacklingar som igår och många gånger friar domarna för att han jus träffat bollen men kanske var satsningen lite mer vårdslös den här gången.
scim:
Ingenting, jag bara postade in den under samma inlägg. Vad tror du om att det stämmer ?
sylf:
Kul och se att Aquilani och Torres var på bra spelhumör igår. Tyvärr verkar formen komma för sent, blir svårt att nå topp 4 men chansen finns absolut. Nu borde Lucas inte få spela mer från start när Alberto var så bra igår eller vad tror du?
Hence:
I och för sig men Italienaren har ju varit i frysboxen länge men nu kanske Benitez har hittat vilka som skall spela på mitten. Kuyt saknades absolut inte igår heller.
Poffa:
Kommentar om straffen som United fick igår. vad säger reglerna ? Borde det inte varit frispark eftersom mascherna börjar dra i valencia utaför straffområdet. Jag anser att det är en oschysst som absolut skall beivras men är straffaen så solklar. ?
Dom diskuterar den efter runt 12 - 13 minuter.
sylf:
Den här har man aldrig hört förut. Varför inte sälja Lucas. Benayoun är mycket bättre.
Redigerad kommentar
Friman SR:
Är inne på din linje, har haft Canal + i ex antal år också nu men det känns som om dom sviker kunderna men det handlar väl om pengar som allting annat..
sylf:
Undrar vad Carragher och Kuyt säger nu när tröjorna är så tighta, dom har ju alltid spelt i tröjor som fladdrar :)