Fotboll

Grupper · 17565 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1172064

Sv: Premier League
Random:

Helt klart en tung start på ligan för pool men det kan endast bli bättre, det finns så mycket kvalitet i laget och det finns fortfarande chansen att utmana om titeln på allvar.

Gerrard får ta på sig förlusten igår, han var absolut inte sämst igår, långt ifrån. Hans tackling blev matchavgörande Däremot så var Lucas bedrövlig, tycker benitez borde bänka honom nu eller skicka hem honom till Brasilien. Johnson är hur bra som helst varje match, där har Liverpool gjort en riktigt bra värvning.

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74: "det finns så mycket kvalitet i laget och det finns fortfarande chansen att utmana om titeln på allvar."

Näe, det är precis det som saknas. Alonso,Hyppiä saknas, det plus det faktum att dumRafa inte köper en anfallskompis till Torres, gör att det blir tufft att ens nå en CL plats. Ett mittfält bestående av Lucas,Mascherano och Babel kommer aldrig att vinna nåra titlar!

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna