Fotboll

Grupper · 17564 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1172067

Sv: Premier League
mattias - 74: "det finns så mycket kvalitet i laget och det finns fortfarande chansen att utmana om titeln på allvar."

Näe, det är precis det som saknas. Alonso,Hyppiä saknas, det plus det faktum att dumRafa inte köper en anfallskompis till Torres, gör att det blir tufft att ens nå en CL plats. Ett mittfält bestående av Lucas,Mascherano och Babel kommer aldrig att vinna nåra titlar!

Svarskommentarer

Sv: Premier League
sylf: Lucas och Babel måste bort, sen måste luckan efter Alonso fyllas sen lite spets i anfallet.
Sen gnälldes det alldeles för mycket igår,undra om det är dålig stämning i laget.

Sv: Premier League
sylf:

Alonso saknas absolut men det är trots allt framåt som du säger som rafa behöver värva. Förstår inte varför han lägger ett bud på Van Der Vaart. Hade varit perfekt för gruppdynamiken som du brukar säga :)

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna