Alonso saknas absolut men det är trots allt framåt som du säger som rafa behöver värva. Förstår inte varför han lägger ett bud på Van Der Vaart. Hade varit perfekt för gruppdynamiken som du brukar säga :)
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Alonso saknas absolut men det är trots allt framåt som du säger som rafa behöver värva. Förstår inte varför han lägger ett bud på Van Der Vaart. Hade varit perfekt för gruppdynamiken som du brukar säga :)