Fotboll

Grupper · 17513 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1172309

Sv: FA-cupen/Ligacupen
Frisco:

Crystal Palace - Manchester City ikväll på Canal + sport 1. Törs man gissa på att City kommer med B laget?

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: City ställer upp med en enormt stark uppställning. Lescott gör debut och man har Tevez, Ade och Robinho på topp. B-lag? Nej, snarare det bästa man kan ställa på planen.

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Skulle tippa att City startar med ungefär samma elva som mot Barca, möjligen med Taylor i mål.

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna