mattias - 74: Skulle tippa att City startar med ungefär samma elva som mot Barca, möjligen med Taylor i mål.
Inlägg: 1172314
Svarskommentarer
Sv: FA-cupen/Ligacupen
scim:
Går man in så hårt för ligacupen? dom har väl bortamatch i ligan på lördag mot Pompey? Man har väl råd att ställa över en del stjärnor eller?
Går man in så hårt för ligacupen? dom har väl bortamatch i ligan på lördag mot Pompey? Man har väl råd att ställa över en del stjärnor eller?