Inlägg: 1172315
Svarskommentarer
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Vadå hårt? Jag säger ju att man förmodligen matcher samma elva som mot Barca, vilket inte är det starkaste laget (även om jag anser att Petrov borde spela före Robinho).
Går man in så hårt för ligacupen? dom har väl bortamatch i ligan på lördag mot Pompey? Man har väl råd att ställa över en del stjärnor eller?