Fotboll

Grupper · 17583 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1178250

Sv: La Liga
mattias - 74: Är alla hela så ser Barcelona fantastiska ut, men det är många matcher som ska spelas i ligan, cupen och Champions League. Går Messi och Zlatan sönder så ser Barca genast mer mänskliga ut då spelövertaget ska omsättas i mål också. Förra säsongen tappade ju Real rejält när Ruud gick sönder t ex. Real Madrid lär dessutom bli mer och mer samspelt ju längre säsongen löper.

Svarskommentarer

Sv: La Liga

Wayne Gresky:

Man har ändå Bojan och Henry också som inte är några lingonlirare, dock är messi tillsammans med Zlatan deras viktigaste målgörare men Iniesta och Xavi är 2 ledare i laget som kliver fram och tar sitt ansvar också om dom du nämner går sönder. barca vann matcher förra säsongen utan en del nyckelspelare. Skulle bilja säga att Barcelona är det mest kompletta laget som nånsin spelat under hela 1990 - 2000 talet


Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna