Man har ändå Bojan och Henry också som inte är några lingonlirare, dock är messi tillsammans med Zlatan deras viktigaste målgörare men Iniesta och Xavi är 2 ledare i laget som kliver fram och tar sitt ansvar också om dom du nämner går sönder. barca vann matcher förra säsongen utan en del nyckelspelare. Skulle bilja säga att Barcelona är det mest kompletta laget som nånsin spelat under hela 1990 - 2000 talet
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Wayne Gresky:
Man har ändå Bojan och Henry också som inte är några lingonlirare, dock är messi tillsammans med Zlatan deras viktigaste målgörare men Iniesta och Xavi är 2 ledare i laget som kliver fram och tar sitt ansvar också om dom du nämner går sönder. barca vann matcher förra säsongen utan en del nyckelspelare. Skulle bilja säga att Barcelona är det mest kompletta laget som nånsin spelat under hela 1990 - 2000 talet