Fotboll

Grupper · 17583 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1182629

Sv: Premier League

mattias - 74: Så fort Liverpool förlorar så skylls det på någon i motståndarlaget som slänger sig. Sluta fokusera på det och inse istället att ni var totalt jävla värdelösa på allt. Förutom sista 10 minuterna var ni knappt över halva plan med kontroll på bollen.

Men det är klart, hade inte Drogba slängt sig så hade ni ju vunnit.


Svarskommentarer

Sv: Premier League

Poffa:

Jag skyllde inte förlusten på att han slängde sig? Kan du läsa det nånstans? Jag skrev bara att han i varje match när Chelsea spelar slänger sig som om han blivit skjuten med en ak5a: .. Konstigt att domarna inte märker det. Mikels och Gerrards varingar köper jag men Drogba borde haft årmistone ett gult kort för alla jävla gånger han slänger sig.

Liverpool gör en blek insats och förlorar för att torres och Gerrard kommer bort helt i spelet.

Grattis Chelsea.


Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna