Fotboll

Grupper · 17583 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1182632

Sv: Premier League

Poffa:

Jag skyllde inte förlusten på att han slängde sig? Kan du läsa det nånstans? Jag skrev bara att han i varje match när Chelsea spelar slänger sig som om han blivit skjuten med en ak5a: .. Konstigt att domarna inte märker det. Mikels och Gerrards varingar köper jag men Drogba borde haft årmistone ett gult kort för alla jävla gånger han slänger sig.

Liverpool gör en blek insats och förlorar för att torres och Gerrard kommer bort helt i spelet.

Grattis Chelsea.


Svarskommentarer

Sv: Premier League

mattias - 74: Om du nu inte skyllde förlusten på Drogbas filmningar, varför var det det enda du fokuserade på? För att ta ut din frustration på någoting annat än det lag som egentligen borde varit din måltavla?

Liverpool förlorar, och spelar så otroligt dåligt, pga att Benitez ställer upp med ett lag med enbart en enda tanke i huvudet. Att spela 0-0.


Sv: Premier League
Essiens varning skall det vara och inte Mikels

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna