Poffa: Personligen föredrar jag jämna matcher, iaf när inte håller på något av lagen. Visst är det imponerande, men jag har sett oändligt med matcher som varit mer underhållande. Idrott utan spänning är rätt dött.
Wayne Gresky: De är på semester i Barcelona, är på Camp Nou och får se Zlatan göra en riktig strut. Jag tror de flesta är nöjda med det. Oavsett hur jämn eller ojämn matchen är.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer