Wayne Gresky: De är på semester i Barcelona, är på Camp Nou och får se Zlatan göra en riktig strut. Jag tror de flesta är nöjda med det. Oavsett hur jämn eller ojämn matchen är.
Poffa: I jämförelse med att sitta instängd i det här höstrusket är jag beredd att hålla med. Men jag tycker även att facebook-samhället där 10% går ut på att uppleva något och 90% på att skryta om det för sin omgivning är rätt patetiskt.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer