Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1213191

Sv: La Liga
T T:

Men nu har RM vänt,3-2 och efter straff och *filmning av Ronaldo enligt kommentatorerna.

4-2 Ronaldo precis.

*har inte sett situationen

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: La Liga
Bissett19: Tycker nog att straffen var okej. Kommentatorn tyckte också att 3-2 kom på en "målvaktsretur". Det är ju sjyst sagt när man har räddat en straff.

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna