Fotboll

Grupper · 17543 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1213194

Sv: La Liga
Bissett19: Tycker nog att straffen var okej. Kommentatorn tyckte också att 3-2 kom på en "målvaktsretur". Det är ju sjyst sagt när man har räddat en straff.

Svarskommentarer

Sv: La Liga
T T: Flippade Ronaldo ut rejält?

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna