DJ Hemp: Stryk ÖFK, var får de pengarna för alla icke-jämtar ifrån? De har ju inte haft nog med pengar för elitlicens flera år i rad nu. Still a fishy club.
Du är väl medveten om att norrländska lag inte fick chansen att spela i Allsvenskan förrän någon gång på 1950-talet? Det var väl ett jävla mygel om något. Så om nu Östersund skaffar sig fördelar på ett dunkelt sätt är väl detta bara ett skönt sätt att säga fuck off till övriga fotbolls-Sverige. Det är så jag ser på saken. Hatar bara ÖFK när GIF möter dem.
Vill ha med ÖFK bara för att de kommer från Norrland. Vi är alltjämt underrepresenterade i de högsta serierna. Helt okej att eventuellt fuska lite grand kan jag tycka.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer