Fotboll

Grupper · 17588 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2546691

Sv: Superettan
Erol Ateceae:

Du är väl medveten om att norrländska lag inte fick chansen att spela i Allsvenskan förrän någon gång på 1950-talet? Det var väl ett jävla mygel om något. Så om nu Östersund skaffar sig fördelar på ett dunkelt sätt är väl detta bara ett skönt sätt att säga fuck off till övriga fotbolls-Sverige. Det är så jag ser på saken. Hatar bara ÖFK när GIF möter dem.

Svarskommentarer

Sv: Superettan
DJ Hemp:
"Du är väl medveten om att norrländska lag inte fick chansen att spela i Allsvenskan förrän någon gång på 1950-talet?
"

Känner till. Samma med ishockeyn...

Inte OK med luftfaktura-gate för det.

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna