Fotboll

Grupper · 17525 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2709160

Sv: Superettan
dempa: Sandviken har en tendens att bli sämre och sämre under säsongerna, och panikvärva mycket under resans gång. Hade väl överlägset störst budget av alla i div1 (oklart hur) men det blir svårare i Superettan. Tror de är tillbaka i div1 inom några år.

Svarskommentarer

Sv: Superettan
Peja: Du håller på Gefle va?

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna