Rip Kirby: Självklart, men allt jag skrivit om Sandviken nedan är faktabaserat.
Här kan du läsa om arbetsgivaravgifter i div1 Norra 2023. Visar hur en del klubbar förmodligen betalar spelare svart, men också hur hårt Sandviken satsade för att gå upp i Superettan.
Som Gävlebo så vill jag att både Gefle och Sandviken gör bra ifrån sig. Skulle vara fantastiskt om Sandviken kunde gå upp medans Gefle blir ett stabilt lag i superettan.
-Sputnik-: Måste säga att man får en väldigt bra bild av Potter, klok och säger bra saker.
Förståeligt att han inte kan trolla hur mycket som helst på denna korta tid han varit förbundskapten, men ändå sån skillnad mot hur det såg ut ... | Läs mer