Fotboll

Grupper · 17513 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2722086

Sv: Uppåt i systemet
Villervalla: 6500 sålda biljetter för Kub IF nu. Smått overkliga siffror för en division 3-klubb. En siffra som GIF Sundsvall nog bara kan drömma om, även om man tvärtemot mot tabelläget lyckats bättre och varit ett topplag i Superettan.

Svarskommentarer

Sv: Uppåt i systemet
Rip Kirby: Vi får se nu hur det blir till helgen, de har haft 150-200 åskådare på matcherna. På lördag spelar man mot Obbola hemma på Kuben, jag skulle inte bli förvånad om man dubblar den siffran om det blir bra väder.

Sv: Uppåt i systemet
Rip Kirby: Vi var 7500 där. Fina pengar in på kontot, 2000 var gratis till föreningar så 5500 sålda.

Sv: Uppåt i systemet
Apropå Giffarna så såg jag en länk på FB att Andreas Yngvesson fyllde 50 i början på veckan, han är ju en riktigt Ikon i klubben

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna