Fotboll

Grupper · 17512 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2722324

Sv: Uppåt i systemet
Rip Kirby: Vi får se nu hur det blir till helgen, de har haft 150-200 åskådare på matcherna. På lördag spelar man mot Obbola hemma på Kuben, jag skulle inte bli förvånad om man dubblar den siffran om det blir bra väder.

Svarskommentarer

Sv: Uppåt i systemet
Villervalla:

Denna tråd är ju passande till vårat bedrövliga landslag som idag inleder Nations League liga C som innehåller stornationer som Estland, Slovakien och Azerbajdzjan

Vad tror vi? Slovakien och Sverige som 1 och 2a i gruppen?

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna