Fotboll

Grupper · 17513 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2726894

Sv: Uppåt i systemet
Villervalla:

Denna tråd är ju passande till vårat bedrövliga landslag som idag inleder Nations League liga C som innehåller stornationer som Estland, Slovakien och Azerbajdzjan

Vad tror vi? Slovakien och Sverige som 1 och 2a i gruppen?

Svarskommentarer

Sv: Uppåt i systemet
mattias - 74: Sverige måste ta sig till final i c-slutspelet. Annars är det bara att gå hem.

Sv: Uppåt i systemet
mattias - 74:
Jag är rätt tveksam till att det här systemet vi kör fungerar.

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna